Totemurile publicitare sunt instalate de obicei pe zonele verzi și pietonale, unde pot fi văzute chiar și de la mare distanță. În aproape 100% din cazuri, totemurile sunt iluminate. Este garantat că vor atrage atenția publicului.
Aceste produse publicitare sunt folosite nu numai ca publicitate exterioară, tip Outdoor, ci și ca interioară, de tip Indoor. Totemurile iluminate și neluminate sunt potrivite pentru indicarea locației, oferte promoționale, activități de listare de produse și servicii. Datorită aspectului lor remarcabil și durabilității ridicate, totemurile sunt utilizate pe scară largă pentru stațiile de petrol, panouri pentru pub-uri, magazine, clădiri de birouri, etc.
Atât totemurile iluminate cât și neluminate sunt realizate cu structură metalică, rezistente la ploaie, zăpadă și vânt. Pentru acest tip de proiect pentru semnalizare exterioară, se folosesc materiale de înaltă calitate, cu durabilitate, stabilitate și rezistență excelente în timp.
Totemul publicitar este un semn publicitar stradal, o construcție independentă, de sine stătătoare, realizată din structură metalică, cu talpă de susținere sau fixată în beton, caracterizat prin verticalitate și eleganță și poate avea diferite forme și dimensiuni.
Totemurile publicitare pot fi cu fețe vacumate, curbe sau drepte, poate avea diverse înălțimi și lățimi, iar forma geometrică poate varia de la paralelipiped la prismă triunghiulară, trapezoidală, conică, rectangulară sau forme neregulate cu iluminare din interior, iluminare indirectă sau iluminare tip halou. La exterior, un totem publicitar este „îmbrăcat” în diverse materiale, precum plexiglas, policarbonat, alucobond, stiplex, polyplan, lemn sau dibond.
Scopul său este de a semnaliza și informa consumatorii, putand fi utilizat pentru a amplifica vizibilitatea punctelor de lucru ale diverselor companii, precum restaurante, hoteluri, pensiuni, clădiri de birouri, supermarketuri, bănci, spitale, farmacii, baze sportive, benzinarii și altele.
totem publicitar neluminos;
totem cu iluminare din interior (lumina bandă / module LED - sau cu neoane) (dublă față sau o singură față);
totem cu iluminare tip halou, cu imagini printate, în relief, gravate sau configurație dinamică a unei imagini unice sau a unei imagini multiple - signalistica digitală de tip totem publicitar.
Signalistica totemurilor digitale oferă soluții pentru a comunica informații și pot fi utilizate ca puncte informative in stații de transport, baze sportive, galerii de artă etc
Pot avea diferite cote de gabarit, iar în funcție de scop, pot avea diferite forme și culori fiind personalizate cu stiplex colorat în masă decupat cu laser, alucobond decupat pe CNC, autocolant printat sau caterat, sau litere volumetrice. Un totem luminos beneficiază de o iluminare eficientă, economică și fiabilă fiind prevăzut cu senzor de lumină sau cu timer.
Se realizează și se montează la intrarea și ieșirea din localitate si pot fi luminoase sau neluminoase, inscripționarea lor realizanduse cu autocolante colorate în masă, autocolante printate și laminate, stiplex decupat cu laser, alucobond decupat pe CNC și litere volumetrice. În general, aceste totemuri au o înălțime medie între 3 și 5 metri.
Au o înălțime medie între 4 și 6 metri, sunt impozante și este necesar ca ele să conțină anumite elemente specifice de semnalistică. Totemurile pentru primării sunt realizate din alucobond decupat pe CNC și pot fi luminoase sau neluminoase. Inscripționarea acestor totemuri se realizează cu volumetrie.
Au caracteristici specifice, în funcție de institutie, de mesajul de promovare, forma și dimensiune. În general, totemurile pentru sedii de firmă au o înălțime mica intre 1,5 si 3,0 m sau medie între 4,0 și 8,0 metri, acestea putand fi configurate casetat cu iluminarea cu LED-uri, pentru a asigura o iluminare uniformă și economică
Sunt necesare pentru orice stație de benzinărie. Sunt proiectate astfel încât să funcționeze 24/24 ore. Înălțimea ideală a unui totem de afișare combustibili este între 4 și 6 metri. Matricele de LED-uri utilizate pentru aceste totemuri pot avea dimensiuni și culori diferite, în funcție de preferințele beneficiarului.
Sunt necesare pentru orice stație de benzinărie. Sunt proiectate astfel încât să funcționeze 24/24 ore. Înălțimea ideală a unui totem de afișare combustibili este între 4 și 6 metri. Matricele de LED-uri utilizate pentru aceste totemuri pot avea dimensiuni și culori diferite, în funcție de preferințele beneficiarului.
Au scopul de a direcționa clienții spre un anumit obiectiv. Totemurile de direcționare au o înălțime medie de 4-6 metri și pot fi luminoase sau neluminoase. În cazul totemurilor de direcționare luminoase, sunt utilizate instalații module LED cu aprindere automată noapte-zi.
Totemurile pentru magazine sunt vizibile în special traficului auto și celui pietonal și au un foarte mare impact în vizibilitatea stradală. Înălțimea medie a unui totem publicitar pentru magazin este pana la 3,50 m, sau turn publicitar între 4,0 și 16,0 metri. Totemul pentru magazin poate fi luminos, neluminos sau iluminat indirect.
De reținut:
Totemuri publicitare se pot amplasa pe toate categoriile de drumuri publice si in toate instituțiile publice doar cu respectarea legii și a regulamentelor locale de publicitate.