CUBE MEDIA
  contact@cubemedia.ro
 

POSM

Materiale promoționale prezentate la punctul de vânzare sunt folosite pentru promovarea mărcii și pentru a diferenția brandul în rândul concurenților dintr-o piață, pentru a informa consumatorii despre promoții și pentru a concentra atenția asupra unui produs nou sau asupra modificărilor acestuia.


Ce înseamnă POSM?

POSM este un acronim pentru Point of Sale Marketing sau Point of Sale Materials. Materialele pentru punctele de vânzare (POSM) sunt suporturi publicitare care sunt plasate în punctul de vânzare al produsului promovat.

Materialele pentru punctul de vânzare sunt materiale publicitare utilizate de mărci pentru a-și transmite mesajul sau pentru a comunica informații consumatorilor la punctul de vânzare. Este de obicei adoptat de campaniile de marketing „Below the Line” sau BTL. Marketingul BTL se concentrează și vizează un anumit segment de oameni – de exemplu, plasarea pliantelor într-o anumită zonă sau punerea unui banner în stația de autobuz.

Atrageți atenția cumpărătorilor prin afișajele POS și POP

Unul dintre principalele motive pentru care mărcile și comercianții cu amănuntul folosesc afișajele punctelor de cumpărare (POP) și punctelor de vânzare (POS) este acela de a atrage atenția cumpărătorilor în magazin. Având în vedere faptul că există sute de opțiuni dintre care clienții pot alege, mărcile trebuie să se asigure că produsele lor atrag privirea cumpărătorilor chiar la punctul de vânzare.

Publicitatea POP reușește să facă acest lucru dacă sunt proiectate și selectate corect. În funcție de tipul de produs pe care doriți să îl promovați, trebuie să alegeți materialele de marketing potrivite la punctul de vânzare (POS).

Evidențiați promoțiile cu marketingul punctului de vânzare

Un alt motiv pentru care POSM sunt importante este că vă pot ajuta să evidențiați sau să semnalați promoțiile în magazin. Dacă doriți să creșteți vânzările oferind clienților o reducere sau o ofertă, atunci aveți nevoie de instrumentele potrivite pentru a evidenția acea ofertă. Dacă nu utilizați materiale de la punctul de cumpărare, este posibil ca oamenii să nu observe promovarea dvs.

Creșteți vânzările cu publicitate la punctul de cumpărare

Scopul final pentru majoritatea promoțiilor este creșterea vânzărilor, iar materialele POSM vă pot ajuta să faceți exact asta. Pentru că atragi atenția, cumpărătorii vor fi curioși să afle mai multe despre promoția și despre produsul tău – și să crească probabilitatea ca aceștia să-ți cumpere produsul.

Diferențiază-ți marca cu afișajele punctului de achiziție

Materialele de la punctul de achiziție vă oferă posibilitatea de a vă diferenția marca. Ecranele POS au diferite forme și dimensiuni și toate pot include culorile mărcii dvs. împreună cu un mesaj adecvat. Dacă optați pentru o abordare creativă, materialele POP vă vor ajuta să rămâneți în memoria clienților dvs.
Desigur, în funcție de tipul de afișaj POS pe care îl selectați, puteți crește gradul de cunoaștere a mărcii sau puteți beneficia de marketingul verbal.

Care sunt beneficiile inastalării POSM?

Instalarea de POSM aduce mai multe beneficii, şi anume:
Pentru managerul punctului de vânzare:

Stimulează impulsul de cumpărare ducând la vânzări mai mari,

Informează consumatorul despre disponibilitatea produselor în locaţie,

Acţionează ca un „vânzător tăcut” pentru magazin, fără nici un cost.

Acţionează ca un „vânzător tăcut” pentru magazin, fără nici un cost.

Creşterea vânzărilor,

Crearea unei imagini de calitate pentru produsele proprii,

Creşte profesionalismul tău ca persoană de vânzare.


Cum influențează POSM alegerile consumatorilor?

Multe brand-uri investesc în POSM în speranța că va atrage consumatorii. Atragerea unui client în magazin este esențială, deoarece cercetările arată că un consumator petrece doar 0,7 secunde pentru a decide dacă să rămână sau nu în fața unui raft.

Cum poate un design POSM să atragă cu succes clienții?

1. Atractivitate: Atragerea oamenilor de la distanță. Sunt utilizate culori, lumini, materiale și forme atrăgătoare pentru a atrage atenția consumatorului în timp ce acesta face cumpărături de la distanță. Un design POSM eficient va atrage atenția clienților din magazin.

2. Dezirabilitate: Vă face produsul relevant. Tema, stilul și organizarea POSM-ului pot inspira clientul să vă aleagă produsul atunci când merge la raftul cu produse.
O afișare eficientă a valorii și funcției produsului va ajuta clienții să înțeleagă de ce au nevoie de el și să inspire o achiziție.

3. Impact: Clientul este convins să cumpere. Un POSM poate juca rolul unui agent de vânzări, ghidând consumatorii să înțeleagă și să experimenteze produsele. Cu un design potrivit, puteți convinge cu succes consumatorul să cumpere produsul.

Tipuri de materiale POSM

Pentru a promova diferite tipuri de produse, există o mare varietate de POSM pe piață. Au diferite culori, materiale, dimensiuni și forme pentru a se potrivi nevoilor diferitelor mărci și produse.

Wobbler

Shelf liner

Shelf stopper

Ramă

Disply-uri multi raft

Glorifier

Poster

Flyer sau cupon

Etichetă de preț

Neck hanger

Stand sampling

Wrap de palet

Dump-bin

Sticker de podea / perete

Din ce materiale se realizează un POSM?

Atunci când selectați materiale pentru afișajele magazinului dvs. aveți la dispoziție mai multe opțiuni. Fiecare material are propriile sale avantaje și dezavantaje, iar selectarea materialului potrivit implică cunoașterea materialului care funcționează cel mai bine pentru scopul afișajelor POS și pentru marca dvs. Iată o scurtă prezentare a fiecărui material și a diferitelor utilizări.


Lemn

  • Natural: este un material bun pentru o unitate POS. Este puternic și robust și adaugă o notă de clasă. Este folosit în mod obișnuit pentru afișaje de înaltă calitate, băuturile fiind un bun afișat în mod obișnuit.
  • Prefabricat: este un material compozit care conține componente din lemn real. Oferă multe dintre avantajele lemnului natural, dar este mai ușor. Un dezavantaj este că este mai susceptibil la umiditate dacă afișajul nu a fost realizat corect.

Materiale plastice

  • PETG: este un material puternic și accesibil, care este, de asemenea, de lungă durată. Cu toate acestea, în ciuda durabilității sale, este ușor de zgâriat. Este cel mai potrivit pentru afișajele cu care clienții interacționează datorită puterii sale.
  • Acrilice: afișajele realizate din acrilice sunt ușor de lustruit și au o senzație de calitate. Contra: fragilitate și ușurința de rupere. Potrivit pentru afișaje cu care clienții nu interacționează prea mult.
  • Policarbonat: este un material dur, transparent, similar cu acrilul. Însă policarbonatul diferă prin faptul că este mult mai flexibil, rezistent la căldură și îl puteți găuri pentru asamblarea afișajului fără a-l crăpa.
  • Silicon: se găsește în mod obișnuit în afișajele care fac uz complet de artă. Siliconul permite utilizarea graficelor de margine unde întregul afișaj poate fi folosit pentru grafică.

Metal

  • Aluminiul: este un metal durabil pe care îl veți găsi adesea folosit pentru a construi standuri de afișare. Este ușor de asamblat și este o alegere excelentă pentru un afișaj care utilizează metal.
  • Alama: este folosită în principal ca piesă de accent. La fel ca atunci când este folosit într-o locuință, alama adaugă o notă de clasă atemporală unui afișaj. Alama nu se pătează, dar are nevoie de curățare ocazională pentru a arăta cât mai bine.
  • Oțelul: este folosit în același mod în care aluminiul este folosit în afișaje. Diferența este că oțelul este mai puțin flexibil și mai greu, dar este mai puternic și mai rezistent la căldură și greutate.
  • Cuprul: la fel ca alama, cuprul este adesea folosit ca element de accent în afișajele de ultimă generație, îl veți vedea adesea asociat cu lemn și/sau sticlă pentru a crea un aspect clasic. Ușor de modelat și rezistent la coroziune cuprul necesită doar curățare ocazională.

Alte materiale utilizate în afișajele POS/POP

  • Sticla: este adesea o componentă găsită în vitrine. Aceste tipuri de afișaje POS sunt utile pentru afișarea sau stocarea bunurilor de calitate. În multe cazuri, acestea sunt folosite pentru a evidenția bunurile prezentate.
  • Hârtie: este folosită pentru expoziții pe termen scurt și adesea împreună cu cartonul. O hârtie de material versatilă vă permite să imprimați afișe, cupoane, fluturași și alte materiale de luat acasă pentru clienți.
  • Carton: face vitrine robuste în magazin, care nu sunt destinate utilizării pe termen lung. Materialele promoționale din carton sunt adesea folosite pentru vânzări scurte sau oferte speciale săptămânale și pot fi proiectate folosind o varietate de grafice.
  • Carton ecologic (fagure): biodegradabil și reciclabil. Rigiditatea, netezimea și greutatea redusă fac din plăcile din cartonul ecologic cu miez de tip fagure o alegere excelentă și pentru o gamă largă de opțiuni de imprimare.
Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare, vă exprimaţi acordul asupra folosirii acestora. Aflaţi mai multe. Acceptă cookie-uri