Materiale promoționale prezentate la punctul de vânzare sunt folosite pentru promovarea mărcii și pentru a diferenția brandul în rândul concurenților dintr-o piață, pentru a informa consumatorii despre promoții și pentru a concentra atenția asupra unui produs nou sau asupra modificărilor acestuia.
POSM este un acronim pentru Point of Sale Marketing sau Point of Sale Materials. Materialele pentru punctele de vânzare (POSM) sunt suporturi publicitare care sunt plasate în punctul de vânzare al produsului promovat.
Materialele pentru punctul de vânzare sunt materiale publicitare utilizate de mărci pentru a-și transmite mesajul sau pentru a comunica informații consumatorilor la punctul de vânzare. Este de obicei adoptat de campaniile de marketing „Below the Line” sau BTL. Marketingul BTL se concentrează și vizează un anumit segment de oameni – de exemplu, plasarea pliantelor într-o anumită zonă sau punerea unui banner în stația de autobuz.
Unul dintre principalele motive pentru care mărcile și comercianții cu amănuntul folosesc afișajele punctelor de cumpărare (POP) și punctelor de vânzare (POS) este acela de a atrage atenția cumpărătorilor în magazin. Având în vedere faptul că există sute de opțiuni dintre care clienții pot alege, mărcile trebuie să se asigure că produsele lor atrag privirea cumpărătorilor chiar la punctul de vânzare.
Publicitatea POP reușește să facă acest lucru dacă sunt proiectate și selectate corect. În funcție de tipul de produs pe care doriți să îl promovați, trebuie să alegeți materialele de marketing potrivite la punctul de vânzare (POS).
Un alt motiv pentru care POSM sunt importante este că vă pot ajuta să evidențiați sau să semnalați promoțiile în magazin. Dacă doriți să creșteți vânzările oferind clienților o reducere sau o ofertă, atunci aveți nevoie de instrumentele potrivite pentru a evidenția acea ofertă. Dacă nu utilizați materiale de la punctul de cumpărare, este posibil ca oamenii să nu observe promovarea dvs.
Scopul final pentru majoritatea promoțiilor este creșterea vânzărilor, iar materialele POSM vă pot ajuta să faceți exact asta. Pentru că atragi atenția, cumpărătorii vor fi curioși să afle mai multe despre promoția și despre produsul tău – și să crească probabilitatea ca aceștia să-ți cumpere produsul.
Pentru reprezentanţi / producători:
Multe brand-uri investesc în POSM în speranța că va atrage consumatorii. Atragerea unui client în magazin este esențială, deoarece cercetările arată că un consumator petrece doar 0,7 secunde pentru a decide dacă să rămână sau nu în fața unui raft.
Există trei elemente cheie pentru un design POSM convingător și eficient:
1. Atractivitate: Atragerea oamenilor de la distanță. Sunt utilizate culori, lumini, materiale și forme atrăgătoare pentru a atrage atenția consumatorului în timp ce acesta face cumpărături de la distanță. Un design POSM eficient va atrage atenția clienților din magazin.
2. Dezirabilitate: Vă face produsul relevant. Tema, stilul și organizarea POSM-ului pot inspira clientul să vă aleagă produsul atunci când merge la raftul cu produse.
O afișare eficientă a valorii și funcției produsului va ajuta clienții să înțeleagă de ce au nevoie de el și să inspire o achiziție.
3. Impact: Clientul este convins să cumpere. Un POSM poate juca rolul unui agent de vânzări, ghidând consumatorii să înțeleagă și să experimenteze produsele. Cu un design potrivit, puteți convinge cu succes consumatorul să cumpere produsul.
Pentru a promova diferite tipuri de produse, există o mare varietate de POSM pe piață. Au diferite culori, materiale, dimensiuni și forme pentru a se potrivi nevoilor diferitelor mărci și produse.
Atunci când selectați materiale pentru afișajele magazinului dvs. aveți la dispoziție mai multe opțiuni. Fiecare material are propriile sale avantaje și dezavantaje, iar selectarea materialului potrivit implică cunoașterea materialului care funcționează cel mai bine pentru scopul afișajelor POS și pentru marca dvs. Iată o scurtă prezentare a fiecărui material și a diferitelor utilizări.
Lemn
Materiale plastice
Metal
Alte materiale utilizate în afișajele POS/POP
+40 0726 195 725
contact@cubemedia.ro
Strada Nuțu Ion nr. 8 - 10
Sector 5, Bucuresti
Incinta UNIVERSALCOOP corp C4